Je mnoho nástrojov, aplikácií pre tímovú spoluprácu. V našom občianskom združení vyhralo na plnej čiare Freelo. Potrebovali sme nástroj pre organizáciu podujatí. Kde by sme si zadávali úlohy, aby sme na nič nezabudli. Skúsili sme viacero nástrojov, ale Freelo nás očarilo. Nielen tým, že je kompletne po česky aj slovensky. Vie presne to, čo aj iné nástroje. A omnoho viacej.

Už hneď od registrácie sme začali Freelo využívať naplno. Prostredie je prehľadné a dobre sa v ňom orientuje. Hneď na úvodnej stránke vidíte vám pridelené úlohy. Pri nich aj termín do kedy musíte úlohu splniť, pod ktorý projekt patrí. Môžete si tam pridať aj farebné štítky, čo uľahčí sledovanie podobných úloh. K úlohám sa dajú samozrejme pridať podúlohy, komentáre, kto má úlohu riešiť či kto ju má sledovať.

My Freelo používame pri príprave podujatí. Najprv si vytvoríme projekt. Pod ním si vytvoríme To do listy. A do nich píšeme úlohy. K úlohám si dáme podúlohy alebo komentáre. Priradíme k nim človeka, ktorý má danú úlohu na starosti. Samozrejme k úlohe pridáme aj iných, ktorí budú úlohu sledovať a príde im upozornenie vždy, keď sa k nej niečo pridá.

Po kliknutí na Projekt uvidíte nielen úlohy, ale aj čo posledné sa v projekte urobilo, diskusiu pod úlohami, užívateľov, ktorí sú k projektu pridelení, súbory, ktoré sa nahrali pri úlohách.

Freelo vie toho ešte viacej. A najlepšie je, že stále sa vyvíja. Pridávajú nové a nové funkcie. Počúvajú aj svojich zákazníkov. Môžete si vybrať, ktorú funkciu by ste chceli a oni sa ju budú snažiť zapracovať.

Freelo nám veľmi uľahčilo komunikáciu. Niekedy sme jednu vec riešili aj týždeň. Teraz každému príde upozornenie a vec sa rieši oveľa rýchlejšie. Na nič sa nezabudne, zvýšila sa efektivita, komunikujeme na jednom mieste. To všetko vo Freelo.

Tak neváhaj a vyskúšaj si ho. Dokonca je na 2 týždne zadarmo a nemusíš ani zadávať kartu na platbu. Tak na čo ešte čakáš.